Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup 12 ks kancelářských křesel - 3 typy

Chci kontakt
  • Datum zadání: 11. 5. 2018
  • Datum expirace: 18. 5. 2018 Expirovaná
  • Česká republika
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup 12 ks kancelářských křesel - 3 typy
- pohodlná a ergonomická židleí, kříž je vyroben z hliníkové slitiny, celá židle je čalouněná kvalitní a pevnou síťovinou, kolečka jsou pro měkké i tvrdé podlahy, kvalitní plynový píst zaručuje výškové nastavení sedícího, synchronní mechanika s možností nastavení hloubky sedáku a nastavením protiváhy sedícího, sedák má možnost hloubkového nastavení područky židle jsou stavitelné výškově, v ose dopředu a dozadu, otáčením do stran a možností oddálení od sedáku, bederní opěrka je stavitelná výškově a hloubkově, výška opěráku 56 cm, hloubkový posun sedáku 48 - 54 cm, šířka sedáku 51 cm

Lokalita:
- Česká republika

Termín pro podání nabídek:
- 18. 5. 2018 do 16:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 4 týdnů od podpisu objednávky
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 140 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.