Úřední Nástěnku využíváme více jak 3 roky a jsme velice spokojeni. Díky Vám máme mnohem větší přehled a orientaci v aktuálně vypsaných veřejných zakázkách.
V průběhu trvání spolupráce jsme realizovali již cca 15 zakázek. Veřejných zakázek se nyní díky zapojení do Úřední Nástěnky účastníme daleko častěji.
Díky projektu ÚředníNástěnka.cz jsme získali 3 – 4 nové zakázky.
Pokud získáme informaci o zakázce, která odpovídá našemu zaměření, a účastníme se výběrového řízení, daří se nám být velice úspěšní. Zakázku jsme doposud získali v asi 70 % případů.
Jsme menší stavební firma zabývající se především rekonstrukcemi, přestavbami a opravami. Od roku 2007 za sebou máme desítky úspěšně realizovaných projektů.
S Úřední Nástěnkou spolupracujeme od dubna 2014.
Veřejnými zakázkami jsme se zabývali již dříve. Díky projektu ÚředníNástěnka.cz jsme získali 3 – 4 nové zakázky.
Účastníme se především menších zakázek. Základem pro nás je poctivá nabídka. Dál se není čeho bát. Všechny zakázky, které jsme realizovali, byly bez problémů.
Vyhovuje nám, že od vás mám vše na jednom místě – v e-mailu. Nemusíme se tak pídit po jednotlivých zakázkách a pouze si vybíráme, na kterou zareagujeme.
Společnost K-TOP, s.r.o. se zabývá montážními pracemi v oborech vodoinstalace, topení, plynoinstalace a kanalizace včetně dodávek materiálu. Působíme na území celé České republiky.
Službu Úřední nástěnka využíváme asi tři čtvrtě roku.
Výběrových řízení na veřejné zakázky se vlastními silami se účastníme v menší míře. Převážně působíme jako subdodavatel stavebních firem, které realizují nějakou veřejnou či jinou zakázku.
Při zpracovávání nabídek kalkulujeme ceny obvyklé, v určitých případech je možné poskytnout množstevní slevy. Snažíme se klást důraz na kvalitu materiálů a prováděných prací. Při zakázkách z Úřední nástěnky vycházíme z informací, které z ní dostaneme, nicméně i ty si často doplňujeme přímo u zadavatele veřejné zakázky.
Výhodu služby vidíme v tom, že sami nemusíme vyhledávat informace o veřejných zakázkách. Vzhledem ke složitosti a časové náročnosti bychom nejspíše sami ani takové vyhledávání neprováděli, takže vítáme, že informace dostáváme z jednoho zdroje.
Společnost WARD Co., s.r.o. poskytuje služby v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární ochrany a ochrany životního prostředí včetně ekologických auditů.
Úřední Nástěnku využíváme již 1,5 roku a jsme velice spokojeni. Díky vám máme mnohem větší přehled a orientaci v aktuálně vypsaných veřejných zakázkách.
Za poslední rok jsme se na základě informací od vás účastnili 40 veřejných zakázek. Šest z nich jsme získali, pracujeme tedy s velkou úspěšností.
V první řadě je nezbytné vyhodnotit, zda je pro nás zakázka rentabilní. U zakázek, o které stojíme, si následně od zadavatele vyžádáme dodatečné informace. Nepracujeme tedy pouze s těmi údaji, které zadavatel zveřejní.
Doporučujeme také být u otevírání obálek a nezapomenout na formální náležitosti nabídky.
V minulosti jsme vyzkoušeli 3 – 4 podobné projekty. Na Úřední Nástěnce oceňujeme výborný poměr cena / výkon a to, že okamžitě vidíme vše potřebné – kontakty na zadavatele i veškerou dokumentaci.
Oborem činnosti společnosti LB BOHEMIA, s.r.o. je komplexní prodej postelí, a to jak fyzickým, tak i právnickým osobám (tedy např. sociálním zařízením, nemocnicím, ubytovacím zařízením apod.).
S Úřední nástěnkou spolupracujeme asi dva roky.
Prostřednictvím informací z Úřední nástěnky jsme se účastnili několika výběrových řízení, přičemž ve třech případech jsme byli úspěšní, tedy získali jsme zakázku.
Při přípravě nabídek je důležité správně vyhodnotit získané informace, dále pak využíváme zdůrazňování kvality našich produktů a servisu. Pokud je produkt opravdu kvalitní, není v našem oboru vždy hlavním rozhodujícím kritériem nejnižší nabídková cena.
Hlavní výhodou je, že nemusíme sami vyhledávat informace v množstvích různých zdrojů. Díky Úřední nástěnce máme všechny informace na jednom místě, šetříme tedy spousty našeho času.
Zabýváme se prodejem optických přístrojů – mikroskopů, dalekohledů a zobrazovací techniky včetně záručního servis.
Naše spolupráce s Úřední Nástěnkou začala v dubnu 2014. Do té doby jsme se veřejných zakázek účastnili pouze výjimečně.
V průběhu trvání spolupráce jsme realizovali již cca 15 zakázek. Veřejných zakázek se nyní díky zapojení do Úřední Nástěnky účastníme daleko častěji.
Pro vypracování nabídky v našem oboru zcela dostačují informace, které nám poskytujete. Již na základě nich jsme schopni vypracovat relevantní nabídku. Zadávací dokumentace je v tomto ohledu dostatečně konkrétní.
Možnosti služby nám zcela vyhovují. Nemusíme sledovat jednotlivé úřední desky institucí a vše máme na jednom místě a šetříme tak čas.
Stěžejní činností společnosti INTRACO MICRO, spol. s r.o. je nákup a prodej mikroskopické techniky a její servis. Kromě toho se rovněž zabýváme prodejem USB kamer a fotoaparátů pro mikroskopy, kamer Dino-Lite vč. českého softwaru, přídavného osvětlení, mikrotomů a dalšího příslušenství (preparáty, preparační soupravy atd.).
Službu Úřední nástěnka využíváme asi jeden rok.
Pokud získáme informaci o zakázce, která odpovídá našemu zaměření, a účastníme se výběrového řízení, daří se nám být velice úspěšní. Zakázku jsme doposud získali v asi 70 % případů.
Hlavním zadavatelem zakázek v našem oboru jsou školy, proto u veřejných zakázek, u kterých jsme se účastnili výběrového řízení, rozhodovala téměř vždy nejnižší nabídková cena. Snažíme se tedy sestavovat nabídky s ohledem na tuto skutečnost. Pokud se však jeví, že by cena byla pro nás nerentabilní nebo že bychom s ohledem na cenu byli nuceni dodat zboží nižší kvality, výběrového řízení se neúčastníme. Za dobu našeho působení na trhu od roku 1991 jsme získali určité renomé, které si chceme i nadále za každou cenu udržet.
Samozřejmě nezbytným předpokladem úspěchu je také nutnost mít v naprostém pořádku veškerou požadovanou dokumentaci k výběrovému řízení.
Díky Úřední nástěnce se jednoduše dovídáme o zakázkách, o kterých bychom se jinak možná nedozvěděli. Informace zde dostáváme přehledně a na jednom místě, nemusíme sami věnovat čas sledováním mnoha webů, portálů a dalších zdrojů, což v podstatě ani není možné.
Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 226 zakázkám za miliardy korun.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika
© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.