Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Servis vzduchotechniky

Chci kontakt
  • Datum zadání: 11. 5. 2018
  • Datum expirace: 5. 6. 2018 Expirovaná
  • Jihomoravský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele pro pravidelné provádění údržby, kontrolních a servisních prací, oprav a odstraňování poruch na vzduchotechnických, klimatizačních a chladicích zařízeních
- tato údržba spočívá zejména v pravidelných prohlídkách, preventivní údržbě a revizích v rozsahu dle návrhu smlouvy a jejích příloh a v souladu s provozními předpisy výrobců zařízení a právními předpisy
- vybraný dodavatel současně vyhotoví veškeré dokumenty a revizní zprávy k servisovaným zařízením
- dodavatel dále bude poskytovat zadavateli nepřetržité celoroční havarijní pohotovostní služby spojené s havarijním zásahem technika a na žádost zadavatele bude také odstraňovat poruchy a poskytovat opravy na souboru zařízení
- podrobně bude předmět veřejné zakázky vymezen technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které budou uvedeny v zadávací dokumentaci

Lokalita:
- okres Brno-město

Termín pro podání nabídek:
- 5. 6. 2018 do 11:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 034 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.