Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Výměna 26 kusů dřevěných oken v administrativní budově

Chci kontakt
  • Datum zadání: 15. 9. 2017
  • Datum expirace: 3. 10. 2017 Expirovaná
  • Středočeský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zaměření, dodávka a montáž jednokřídlých plastových oken a příslušenství v objektu administrativní budovy
- včetně vnějšího a vnitřního zapravení, montáže žaluzií, zachování vnějšího oplechování a vnějšího dřevěného obložení mezi okny, odvozu vybouraného materiálu a oken, úklidu prostor dotčených realizací
- počet oken: 26 ks

Lokalita:
- okres Kladno

Termín pro podání nabídek:
- 03. 10. 2017 do 10:00 hod

Prohlídka místa plnění:
- 25. 09. 2017 od 8:00 hod
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Výměna prosklených výplní oken

Ilustrativní obrázek

Výměna oken

Ilustrativní obrázek

Výměna oken

Ilustrativní obrázek

Zateplení domu

Ilustrativní obrázek

Výměna oken

Ilustrativní obrázek

Výměna oken

Ilustrativní obrázek

Výměna oken a dveří v objektu čp. 195

  • Přidáno: 20. 2. 2024
  • Česká republika
  • Stavebnictví
  • řádově miliony Kč
Ilustrativní obrázek

Dodávky pytlů na odpad

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 4 878 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.