Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Provádění úklidových služeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 17. 3. 2017
  • Datum expirace: 11. 4. 2017 Expirovaná
  • Pardubický kraj
  • [Nelze určit]
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je provádění úklidových služeb včetně doplňování hygienických prostředků
- denně: vyprazdňování odpadkových košů, skartovaček (dle potřeby), odstraňování skvrn a čištění skleněných přepážek
- 2x za týden: vytírání podlah na mokro, vysávání koberců, čištění umyvadel a zrcadel, odstraňování skvrn ze dveří, nábytku, popř. keramických obkladů
- 1x za týden: stírání prachu z volných ploch psacích stolů, parapetů , stírání prachu z nábytku do výše 1,7 m, otření klik dveří a el. vypínačů

Lokalita:
- okres Pardubice

Termín pro podání nabídek:
- 11. 4. 2017 do 10:00 hodin
Datum vyhotovení:
1.6.2017 - 31.5.2020
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Služby laboratoře

Ilustrativní obrázek

Dodávka potenciostatové stanice

Ilustrativní obrázek

Chemické analýzy

Ilustrativní obrázek

Krevní biomarkery

Ilustrativní obrázek

Dodávka přístrojů

Ilustrativní obrázek

Dodávka laboratorního vybavení

Ilustrativní obrázek

Kontrolní zkoušky

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 4 567 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.