Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodávka mobiliáře pro interní ambulanci

Chci kontakt
  • Datum zadání: 31. 10. 2016
  • Datum expirace: 22. 11. 2016 Expirovaná
  • Pardubický kraj
  • 1 — 5 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je pořízení nového vnitřního vybavení do zrekonstruovaných prostor v budově interního pavilonu (ambulantní přízemí = 1. NP a polovina 1. patra = 2. NP) vymezeného dále v této výzvě v požadované kvalitě, vymezeném rozsahu, termínu a dle požadavků zadavatele v souladu se zadávacími podmínkami uvedenými v této zadávací dokumentaci
- nábytek
- sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
- stoly, skříně, psací stoly a knihovny
- kancelářský nábytek

Lokalita:
- okres Pardubice

Termín pro podání nabídek:
- 22. 11. 2016 do 11:00 hod.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 226 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.