Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Podpora a rozvoj projektu DIOS

Chci kontakt
  • Datum zadání: 1. 12. 2015
  • Datum expirace: 7. 12. 2015 Expirovaná
  • Praha
  • řádově miliony Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je:
- a) provést řádně, včas v požadované kvalitě pro Zadavatele dílo spočívající v:
- dodání cílového konceptu a implementace pro jednotlivé oblasti a technologie: Hyper-V, AZURE, StorSimple, System Center, PKI, O365, SharePoint, K2
- dodání Cloud Exit Strategy v rozsahu uvedeném v příloze A vzoru smlouvy
- dodání Cloud Risk Evaluation Report v rozsahu uvedeném v příloze A vzoru smlouvy
- dodání Havarijních plánů a plánů obnovy v souladu s ISO 22301 a ISO 27031 v rozsahu uvedeném v příloze A vzoru smlouvy
- b) poskytovat pravidelnou podporu pro technologie ICT v rozsahu Přílohy A vzoru smlouvy
- c) podle potřeby Zadavatele poskytnout Zadavateli doplňkové služby spočívající v:
- rozvoji cloudového řešení Azure v rozsahu uvedeném v příloze A vzoru smlouvy
- rozvoji IRM (Information Rights Management) v rozsahu uvedeném v příloze A vzoru smlouvy.

Lokalita:
- Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 7. 12. 2015 do 14:20 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 204 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.