Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodání kancelářských potřeb

Chci kontakt
  • Datum zadání: 18. 11. 2015
  • Datum expirace: 23. 11. 2015 Expirovaná
  • Jihočeský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb
- doručenka 155 x 217 mm, bílý ofset, s páskou, DORUGOV 155 (Správní řád) s červeným pruhem, 500 ks v balení
- nerecyklovaný kancelářský papír formát A4 gramáž 80g/m2, kvalita pro duplexní tisk, kvalita B2, bělost 160, opacita více jak 92 1 balení po 500 listech atd. viz. přílohy

Lokalita:
- okres České Budějovice

Termín pro podání nabídek:
- 23.11.2015 do 8:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 18.12.2015
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Nákup kancelářských potřeb

  • Přidáno: Včera
  • Česká republika
  • Výrobky
  • více než 10 000 000 Kč
Ilustrativní obrázek

Nákup kancelářského papíru

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářského papíru

Ilustrativní obrázek

Dodávka xerografického papíru

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodávky kancelářských potřeb

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 145 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.