Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodávka 2 ks kancelářských židlí

Chci kontakt
  • Datum zadání: 19. 5. 2015
  • Datum expirace: 27. 5. 2015 Expirovaná
  • Praha
  • do 5 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka 2 ks kancelářských židlí
- splňuje základní ergonomii židle
- vysoký opěrák v hlavové části z eko kůže
- včetně pevných područek
- mechanismus základní tilt - umožňuje houpání a nastavení tuhosti houpání
- plynový píst k nastavení výšky sedícího
- kříž kovový s kolečky na měkkou podlahu (koberce) atd. viz. přílohy

Lokalita:
- okres Brno

Termín pro podání nabídek:
- 27.5.2015 do 10:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 24.6.2015
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodávka kancelářského nábytku

Ilustrativní obrázek

Montáž ochranných prvků

Ilustrativní obrázek

Výroba a montáž nábytku

Ilustrativní obrázek

Dodání 40 ks kancelářských židlí do budovy a 25 ks jednacích židlí

  • Přidáno: Předevčírem
  • Česká republika
  • Nábytek
  • řádově desetitisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Dodání jídelní židle

Ilustrativní obrázek

Dodávka lavic a židlí

Ilustrativní obrázek

Dodávka nábytku

Ilustrativní obrázek

Dodání židlích konferenčních

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 155 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.