Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Pořízení umělých interierových květin, Olomoucký kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 3. 5. 2010
  • Datum expirace: 6. 5. 2010 Expirovaná
  • Olomoucký kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- nákup 3 ks umělých interiérových květin – FICUS BENJAMIN, barva zelenobílá, výška 200-210 cm, materiál – impregnovaný polyester a PVC
- rostliny budou již při dodávce naaranžované a usazené (zasádrované) v plastových květináčích
- požadujeme omyvatelný povrch rostlin, barvostálost za předpokladu nevystavování rostliny přímému slunci
- součástí dodávky je požadována dodávka keramzitové hmoty (hnědé dekorativní směsi), pro dosypání do květináče

Lokalita:
- okres Olomouc

Termín pro podání nabídek:
- 6.5.2010 ve 12:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 14 dnů od potvrzení objednávky vybraným dodavatelem
Kritéria výběru:
- zpracování nabídkové ceny
- platební a fakturační podmínky

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Výroba a montáž květináčů a zástěn

Ilustrativní obrázek

Nákup květin

Ilustrativní obrázek

Dodání umělých květin dekoračních

  • Přidáno: 14. 2. 2023
  • Česká republika
  • Výrobky
  • řádově tisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Dodání ostatního sortimentu C

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 088 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.