Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb, hodnota 805.000,- Kč bez DPH, Moravskoslezský kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 17. 8. 2009
  • Datum expirace: 4. 9. 2009 Expirovaná
  • Moravskoslezský kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- nákup kancelářských potřeb na základě Rámcové smlouvy, která bude uzavřena s jedním dodavatelem

Místo:
- okres Opava

Hodnota:
- 805.000,- Kč bez DPH

Termín:
- do 4. 9. 2009 do 14:00 hod
Datum vyhotovení:
15.9.2009 – 31.12. 2012
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
- základní a profesní kvalifikační předpoklady

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

Ilustrativní obrázek

Dodání počítače

Ilustrativní obrázek

Pořízení IT vybavení

Ilustrativní obrázek

Dodání tonerů

Ilustrativní obrázek

Dodávka výpočetní techniky

Ilustrativní obrázek

Dodávky kancelářských potřeb

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 365 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.