Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Pořízení kancelářských potřeb, Liberecký kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 16. 4. 2010
  • Datum expirace: 21. 4. 2010 Expirovaná
  • Liberecký kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- nákup kancelářských potřeb a papíru
- stojany na tiskoviny
- závěsné věšáky a držáky
- papír určený k tisku

Lokalita:
- okres Liberec

Termín pro podání nabídek:
- 21.4.2010 ve 13:30 hodin
Datum vyhotovení:
Do 14 dnů od podepsání kupní smlouvy
Kritéria výběru:
- zpracování nabídkové ceny
- platební a fakturační podmínky

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 258 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.