Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb, Středočeský kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 19. 11. 2013
  • Datum expirace: 27. 11. 2013 Expirovaná
  • Středočeský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem zakázky je nákup kancelářských potřeb pro zabezpečení admistrativní činnosti u útvaru
- účelem zakázky je zabezpečit příslušníky útvaru kancelářskými potřebami
- specifikace materiálu viz tabulka v příloze, kde vyplňte veškeré žluté buňky a vložte jako přílohu Vaší nabídky
- Patentní kuličkové pero modré barvy s výměnnou gelovou náplní, průhledné plastové ergonomické tělo s pogumovanou dolní částí, výsuvný hrot 0,3 mm
- Náplň do kuličkového pera uvedeného v předchozím řádku
- Klasická lepící páska pro nejširší použití, návin cca 66 m, šíře pásky 48 mm, barva transparentní
- Klasická lepící páska pro nejširší použití, návin cca 66 m, šíře pásky 19 mm, barva transparentní
- Eurofolie (závěsné plastové kapsy) A4, matné, 50-105 mic
- bližší popis v příloze

Lokalita:
- okres Příbram

Termín pro podání nabídek:
- 27. 11. 2013 10:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 10 pracovních dní od podpisu objednávky poslední smluvní stranou.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 4 897 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.