Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Centrální dodávka elektrické energie, Olomoucký kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 11. 7. 2013
  • Datum expirace: 29. 7. 2013 Expirovaná
  • Olomoucký kraj
  • řádově miliony Kč
Podrobný popis:
- předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je výběr dodavatele elektrické energie pod názvem: - centrální dodávka elektrické energie pro město a jeho příspěvkové organizace a právnické osoby, v nichž má město 100 % podíl, na období dodávky od 1.1.2014 do 31.12.2015 v celkovém předpokládaném objemu 816,57 MWh

Lokalita:
- okres Prostějov

Termín pro podání nabídek:
- 29. 07. 2013 do 13:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodávka a instalace dvou fotovoltaických elektráren

  • Přidáno: Dnes
  • Česká republika
  • Průmysl
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Dodávka, montáž a instalace FVE

  • Přidáno: Dnes
  • Česká republika
  • Průmysl
  • 1 — 5 000 000 Kč
Ilustrativní obrázek

Vybudování FVE

Ilustrativní obrázek

Instalace FVE

Ilustrativní obrázek

Dodávky elektrické energie

Ilustrativní obrázek

Dodávka elektrické energie

Ilustrativní obrázek

Dodávka a instalace dvou FVE

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 335 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.