Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Oprava vstupních dveří do budovy

Chci kontakt
  • Datum zadání: 14. 7. 2025
  • Datum expirace: 23. 7. 2025 Expirovaná
  • Praha
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce - oprava vstupních dveří do budovy

- Odstranění poškozených AL dvojitých dveřních křídel včetně 6 ks pantů

- Dodání a montáž nových AL dveřních křídel 800 x 2250 mm, prosklení dvojitým sklem 600 - 1900 mm, pro 1 křídlo 3 panty, včetně kování a těsnění, jedno křídlo madlo - madlo, barva stávající RAL

- Dodání a montáž dveřního zavírače pro jedno křídlo dveří, vložka zámku typ FAB

- Úklid po provedených pracích, odvoz a ekologická likvidace odpadu

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 23. 07. 2025 v 08:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Grafické služby

Ilustrativní obrázek

Dodávky formulářů a tiskopisů

Ilustrativní obrázek

Polepy a informační samolepky

Ilustrativní obrázek

Grafické služby

Ilustrativní obrázek

Grafické a DTP práce

Ilustrativní obrázek

Tisk brožur

Ilustrativní obrázek

Tisk brožury - výživa sester

Ilustrativní obrázek

Polygrafické služby

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 624 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.