Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Zařízení centra, Pardubický kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 18. 4. 2012
  • Datum expirace: 23. 4. 2012 Expirovaná
  • Pardubický kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka zboží pro projekt - zařízení centra včetně poskytnutí služeb nebo stavebních prací spočívajících v umístění, montáži či uvedení takového zboží do provozu

Lokalita:
- okres Pardubice

Termín pro podání nabídek:
- do 23.4.2012 do 12:00 hodin
Kritéria výběru:
- celková výše nabídnuté ceny bez DPH 80%
- záruční doba 20%

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Provedení opravy a servis stanů a příslušenství

  • Přidáno: Předevčírem
  • Česká republika
  • Servis
  • řádově desetitisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Nákup náhradních dílů ke stanu S65

  • Přidáno: 25. 4. 2024
  • Česká republika
  • Sport
  • řádově desetitisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Dodání stanového systému vysokotlakého

  • Přidáno: 15. 4. 2024
  • Česká republika
  • Sport
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Dodání skládacích stolů, ubrusy a stan

  • Přidáno: 9. 4. 2024
  • Česká republika
  • Textil
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Nákup 4 nožových párty stanů

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 298 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.