Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Výměna havarijních jímek, Jihočeský kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 23. 3. 2012
  • Datum expirace: 18. 4. 2012 Expirovaná
  • Jihočeský kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem této zakázky je zajištění dodávek a stavebních prací spočívajících v provedení díla - výměna havarijní jímky
- demontáž 2 ks stávajících podzemních ocelových jednoplášťových nádrží a jejich nahrazení novou podzemní ocelovou dvouplášťovou nádrží sloužící jako havarijní jímka na úkapy z technologických zařízení objektu

Lokalita:
- okres Tábor

Termín pro podání nabídek:
- 18.4.2012 ve 14:00 hodin
Kritéria výběru:
- zpracování nabídkové ceny
- platební podmínky

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Nákup maskovacích barev na zbraně

Ilustrativní obrázek

Dodání nátěrových hmot

Ilustrativní obrázek

Dodání nátěrových hmot

Ilustrativní obrázek

Dodání barev

  • Přidáno: 6. 1. 2025
  • Česká republika
  • Chemie
  • řádově desetitisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Nákup barev a ředidel

Ilustrativní obrázek

Pořízení barvy na dopravní značení a barvy na projekční nátěr.

  • Přidáno: 16. 3. 2023
  • Česká republika
  • Chemie
  • řádově desetitisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Dodávka barev a ředidel

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 349 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.