Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Systémová integrace organizace, hodnota 2.250.000,- Kč bez DPH, lokalita Praha

Chci kontakt
  • Datum zadání: 14. 3. 2012
  • Datum expirace: 2. 4. 2012 Expirovaná
  • Praha
  • 1 — 5 000 000 Kč
Podrobný popis:
- analýza současného stavu
- identifikace skupin řízených dokumentů, analýza procesů s nimi spojených
- analýza požadavků na úroveň řízení procesů
- zjištění nedostatků řízení procesů oproti požadavkům
- analýza možností podpory automatizace řízení dokumentace pomocí stávajícího systémového vybavení
- posouzení skladby stávajících procesů, jejich vazeb a posloupností
- analýza kompletního organizačního uspořádání
- analýza vazeb na stávající systémy ISO 9001 a ISO 27001, včetně dokumentace a Softwarové podpory IT
- posouzení vývoje procesních ukazatelů v jednotlivých oblastech činností organizace z důvodu identifikace slabých míst procesů (KPI´s- Key Performance Indicators)
- analýza nedostatků současného stavu procesů v jednotlivých fázích jejich životního cyklu

Lokalita:
- Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 2. duben 2012 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nabídková cena
- komplexní návrh způsobu řešení zakázky
- management rizik projektu

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 063 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.