Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodání kancelářského nábytku

Chci kontakt
  • Datum zadání: 31. 5. 2023
  • Datum expirace: 8. 6. 2023 Expirovaná
  • Plzeňský kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského nábytku

- nákup kancelářského nábytku 2x šatní skříň,1x vysoká prosklená skříň s dvířky, 1x pracovní stůl velký, 2x pracovní stůl malý, 2x pojízdný kontejner, 1x stolek konferenční, 3x nástěnné police, 1x sada závěsných polic včetně dopravy, kompletní montáže, dodání návodu k užívání vč. technického popisu a dalších dokumentů, (protokol o shodě, záruční list, atd.), dle přiložené specifikace předmětu plnění

Lokalita:
- okres Plzeň

Termín pro podání nabídek:
- 8. 6. 2023 do 10:00 hodin
Datum vyhotovení:
do 1 měsíce od obdržení objednávky
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 285 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.