Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb

Chci kontakt
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb

- 1) Celoplastové kuličkové pero - 200 ks

- 2) CD disk CD-R 80 min, 700MB ,52 x, balení 50 kusů – 4 balení (200 kusů)

- 3) Archivační spona plastová, balení 50 ks + 1 přenašeč - 6 balení

- 4) Kvalitní drátky do sešívačky např. Rapid, Leitz, Rapesco, 26/6 mm, galvanizované, balení 1000 ks v krabičce – 150 krabiček

- 5) Sešit A4, typ 464, 60 listů, provedení linka – 5 kusů

Lokalita:
- okres Hradec Králové

Termín pro podání nabídek:
- 09.09.2022 v 9:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 4 567 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.