Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Pořízení plynových kotlů

Chci kontakt
  • Datum zadání: 10. 8. 2022
  • Datum expirace: 19. 8. 2022 Expirovaná
  • Jihomoravský kraj
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je pořízení 2 kusů plynových kotlů o objemu 150 litrů pro přípravu teplých nápojů, polévek, příloh, omáček atd.

- doba potřebná uvedení do varu – maximálně 80 minut při teplotě vod a okolí 22,5°C

- maximální vnější rozměry v mm (š x h x v) 1100 x 1000 x 1000

- velikost nádoby rozmezí – průměr 700 až 800 mm

- duplicitní plášť – obsah vody maximálně 28 litrů

- regulace 15 – 30 kW

Lokalita:
- Jihomoravský kraj

Termín pro podání nabídek:
- 19.08.2022 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Rekonstrukce kotelny

Ilustrativní obrázek

Rekonstrukce kotelny

Ilustrativní obrázek

Oprava kotelny

Ilustrativní obrázek

Úpravy středotlaké kotelny

Ilustrativní obrázek

Oprava kotelny Inspektorátu v Praze

  • Přidáno: 23. 4. 2024
  • Česká republika
  • Stroje
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Rekonstrukce kotelny

Ilustrativní obrázek

Modernizace kotlů K6,K7

Ilustrativní obrázek

Modernizace kotelny

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 056 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.