Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup služby kontroly, přezkoušení, opravy a likvidace hasicích přístrojů v sedmnácti místech poskytování služby

Chci kontakt
  • Datum zadání: 17. 6. 2022
  • Datum expirace: 27. 6. 2022 za 2 dny
  • Česká republika
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup služby kontroly, přezkoušení, opravy a likvidace hasicích přístrojů v sedmnácti místech poskytování služby

- zjištění závady, odstranění zjištěné závady, včetně provedení revize tlakové nádoby, která má prošlou dobu poslední zkoušky, odvoz hasicích přístrojů (dále jen „HP“) k opravě, popř. k tlakové zkoušce a dovoz opravených HP na určené místo na vlastní náklady

- označení provedené kontroly na HP (jméno a číslo kontrolora, datum kontroly a datum příští kontroly, datum periodické zkoušky a datum příští periodické zkoušky); (viz RD čl. II odst. 2)

- odvoz neopravitelných nebo vyřazených HP k ekologické likvidaci; (viz RD čl. II odst. 2)

- provedení periodické zkoušky určených tlakových zařízení dodavatelským způsobem na základě oprávnění vystaveného Úřadem státního odborného dozoru MO; (viz RD čl. II odst. 2)

Lokalita:
- Česká republika

Termín pro podání nabídek:
- 27.06.2022 v 8:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 370 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky © 2022 B2M.CZ s.r.o.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.