Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Vzdělávání zaměstnanců

Chci kontakt
  • Datum zadání: 31. 12. 2021
  • Datum expirace: 7. 1. 2022 Expirovaná
  • Jihomoravský kraj
  • 1 — 5 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců
- vzdělávání se zaměřuje na rozvoj zaměstnanců v oblasti měkkých a manažerských dovedností

- vzdělávání bude zaměřeno na vzdělávání asistentů/-ek obchodu, vedoucích obchodu, vedoucích prodejen, zástupce vedoucích, asistentů e-shopu, obchodních zástupců, administrativních pracovníků, grafiků, marketingových pracovníků a manažerů z centrály

- veškeré podrobnosti naleznete v příloze

Lokalita:
- okres Brno-město

Termín pro podání nabídek:
- 07.01. 2022 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- celková nabídková cena bez DPH (50 %)
- kvalita nabízených služeb (30 %)
- kvalita kombinované prezenční výuky (20 %)

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Koučing pro manažery

Ilustrativní obrázek

Vzdělávání zaměstnanců

Ilustrativní obrázek

Vzdělávání zaměstnanců

Ilustrativní obrázek

Kurz manažerských dovedností

Ilustrativní obrázek

Vzdělávání zaměstnanců

Ilustrativní obrázek

Vzdělávání zaměstnanců

Ilustrativní obrázek

Vzdělávání zaměstnanců

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 028 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.