Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Zajištění služby zajištění internetové konektivity

Chci kontakt
  • Datum zadání: 30. 11. 2021
  • Datum expirace: 14. 12. 2021 Expirovaná
  • Praha
  • řádově statisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění služby zajištění internetové konektivity od účinnosti smlouvy do 31. 12. 2022 (předpoklad od 1. 1. 2022 na 12 měsíců) včetně konektivity do datového centra optickou linkou a jejich plné redundantní zabezpečení, záloha optické linky alternativním spojením, SMS brána a SIP trunk

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 14.12.2021 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodávka síťových zařízení

Ilustrativní obrázek

Služby fixních sítí elektronických komunikací pro zařízení VLRZ

  • Přidáno: Předevčírem
  • Česká republika
  • Nábytek
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Zajištění dodávky prvků/součástí / komponent DWDM sítě

  • Přidáno: Předevčírem
  • Česká republika
  • IT počítače
  • řádově statisíce Kč
Ilustrativní obrázek

Dodání komunikačního přijímače

Ilustrativní obrázek

Dodávka hardware

Ilustrativní obrázek

Nákup komponent Wifi sítě

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 4 898 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.