Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářských potřeb v roce 2011, Olomoucký kraj

Chci kontakt
  • Datum zadání: 28. 6. 2011
  • Datum expirace: 4. 7. 2011 Expirovaná
  • Olomoucký kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- rámcová smlouva na nákupy kancelářských potřeb uvedených v příloze v roce 2011
- s vítězem bude uzavřena rámcová smlouva na nákup papírenského a kancelářského materiálu na zbytek roku 2011
- zboží požadujeme nové, značek uvedených v příloze (pokud jsou uvedeny) a se zárukou 24 měsíců
- zakázky budou realizovány vždy dílčími plněními v průběhu roku, kdy dodavatel dodá požadované zboží do pěti dnů od obdržení jednotlivých objednávek

Lokalita:
- okres Přerov

Termín pro podání nabídek:
- 4.7.2011 v 7:00 hodin
Datum vyhotovení:
Průběžně do konce roku 2011
Kritéria výběru:
- zpracování nabídkové ceny
- platební podmínky

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 4 919 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky © 2021 B2M.CZ s.r.o.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.