Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Nákup kancelářského zboží 7/2019

Chci kontakt
  • Datum zadání: 7. 11. 2019
  • Datum expirace: 18. 11. 2019 Expirovaná
  • Moravskoslezský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží
- archivační spona, plastová, s bočním zavíráním, s násadkou pro přemístění dokumentů
- bloček samolepící, velikost 76*76 mm, silně lepící, barva žlutá, 100 lístků
- drátky do sešívačky, velikost 24/6, v balení 1000 ks
- euroobal, formát A4, typ U, provedení hladké, tloušťka 48 mic., v balení 100 ks
- fix, průměr 0,3 mm, barva černá
- lepící páska
- odkládací mapa
- dále viz přílohy

Lokalita:
- okres Ostrava

Termín pro podání nabídek:
- 18. 11. 2019 v 9:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Podobné zakázky

Ilustrativní obrázek

Dodání tonerů

Ilustrativní obrázek

Dodávka kancelářských potřeb 2024

Ilustrativní obrázek

Dodání termocitlivého papíru

Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských a knihařských potřeb

  • Přidáno: 22. 4. 2024
  • Česká republika
  • Výrobky
  • 50 — 200 000 Kč
Ilustrativní obrázek

Dodání kancelářských potřeb

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 228 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.