Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Dodání kancelářských potřeb, předpokládaná hodnota činí 90.000,-Kč bez DPH, lokalita Ostrava

Chci kontakt
  • Datum zadání: 29. 7. 2009
  • Datum expirace: 12. 8. 2009 Expirovaná
  • Moravskoslezský kraj
  • řádově desetitisíce Kč
Podrobný popis:
- nákup kancelářských potřeb, které jsou specifikovány v příloze

Lokalita:
- okres Ostrava

Termín pro podání nabídek:
- 12.8.2009 do 9:00 hodin
Datum vyhotovení:
Od září 2009 - března 2010
Kritéria výběru:
- výpis z obchodního rejstříku
- ověřená kopie dokladu o oprávnění k podnikání
- nabídková cena 50 %
- kvalita a rozsah nabízených služeb (rozmanitost, široká nabídka produktů, grafická koncepce, aj.) 20 %
- výhodnost smluvních podmínek (rychlost dodání a prodloužená záruka u vybraných produktů) 30 %

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 319 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.