Přihlášení

Ilustrativní obrázek
Kontakt k zakázce
Získat kontakt k zakázce Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Provádění úklidových služeb v budově polikliniky

Chci kontakt
  • Datum zadání: 7. 6. 2022
  • Datum expirace: 24. 6. 2022 Expirovaná
  • Středočeský kraj
  • 200 000 — 1 000 000 Kč
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění úklidových služeb v budově polikliniky

- Úklidové služby budou poskytovány denně s výjimkou dnů pracovního klidu v rozmezí 15:00 až 20:00 hodin a dále formou úklidu jednou pracovnicí (stálý žurnál) od 9:00 do 13:00 hodin v rozsahu provozní budovy (prostory vstupů, výtahů, chodeb, schodišť, čekáren a sociálních zařízení) a přilehlých prostorách (travnaté plochy před a v bočních partiích okolo objektu, komunikace a prostranství před vchody)

- Při plnění veřejné zakázky musejí být dodržována příslušná ustanovení zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, v platném znění a vyhlášky č. 306/2012 Sb., o podmínkách předcházení vzniku a šíření infekčních onemocnění a o hygienických požadavcích na provoz zdravotnických zařízení a ústavů sociální péče, v platném znění

Lokalita:
- okres Nymburk

Termín pro podání nabídek:
- 24.06.2022 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena

Zakázky z Vašeho oboru už čekají!

Zanechte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme zpět pro přístup nejen k této, ale i mnoha dalším zakázkám!

Odeslat
Co je to ÚředníNástěnka.cz?

Zaměřujeme se na podlimitní veřejné zakázky malého rozsahu, které pro Vás vyhledáváme. Každý měsíc registrovaným firmám zprostředkujeme kontakty k více než 5 125 zakázkám za miliardy korun.

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodní podmínky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské Unie GDPR.