Průměrná hodnota zakázek roste

Meziročně sledujeme zajímavý nárůst průměrné hodnoty veřejných zakázek. Zatímco loni bylo za prvních 5 měsíců publikováno 24 014 zakázek, u nichž byla přůměrná hodnota 1 096 119 Kč, letos bylo za stejné období publikováno 24 755 zakázek s průměrnou hodnotou 1 371 196 Kč. Nárůst v počtu tedy nebyl velký, ale průměrná hodnota zakázky stoupla 25 %. Platí tedy, že pokud letos získáte zakázku, bude to pro Vaši firmu znamenat průměrně o 25 % vyšší příjem.

srpen 2018

Ministerstvo pro místní rozvoj vydalo analýzu trhu veřejných zakázek v roce 2017

Trh veřejných zakázek vyrostl o 75 miliard korun oproti 2016. Naproti tomu si analýza "stěžuje" na nízký průměrný počet podaných nabídek na zakázku.Průměr je totiž pouhých 2,15 nabídky. Neváhejte a využijte aktuální situaci k zisku zakázek. Jak vidno konkurence totiž není velká nebo alespoň není moc aktivní. Začnete získavat veřejné zakázky hned.

červen 2018

Duben 2018: Rekordní měsíc veřejných zakázek

Letošní duben 2018 je rekordním měsícem v obratu vypsaných veřejných zakázek. Celkem byly vypsány zakázky v hodnotě přes 7,6 miliard Kč. Duben tak překonal dosavadního držitele primátu - květen 2016. Jasně se tak prokazuje vliv komunálních voleb (v letošním roce) a krajských voleb (2016) na množství a obrat vypisovaných veřejných zakázek. Využijte rekordních měsíců, které nás ještě do říjnových voleb čekají a získejte zakázky pro svou firmu.

květen 2018

Rok 2017 v číslech

V roce 2017 jsme se pro Vás opět sehnali všechny relevantní veřejné zakázky a naservírovali je v přehledné podobě na našem serveru. Celkem jsme zpracovali: 55 486 veřejných zakázek v celkové hodnotě: 60 975 492 500 Kč. V letošním roce věříme v ještě zajímavější čísla - začátek roku nás v tom jen utvrzuje. Začnetě také využívat službu úrednínástěnka.cz.

duben 2018

Uživatelé hodnotí naše služby kladně

Kromě osobní zpětné vazby víme i z nezávislých hodnotících zdrojů, že uživatelé systémů společnosti B2M.CZ jsou s našimi službami spokojeni. Vysokou úroveň hodnocení zaznamenáváme např. na portálu ReferenceHodnocení.cz i v recenzích googlu. Podívejte se, co o nás uživatelé píší.

březen 2017

Ministerstvo ztížilo přístup k veřejným zakázkám

Ministerstvo pro místní rozvoj zrušilo ve Věstníku veřejných zakázek fulltextové vyhledávání, nyní je v něm možné hledat pouze pomocí speciálních kódů. Jelikož je však těchto kódů téměř 10 000, stalo se vyhledávání značně složitým a nepřehledným. Na ještě větší důležitosti tím získává systém ÚředníNástěnka.cz, který veřejné zakázky vyhledává a registrovaným firmám a živnostníkům posílá ty, které odpovídají oboru jejich činnosti.

únor 2017

Je za námi úspěšný rok 2016

Minulý rok opět hodnotíme jako velice úspěšný. Operátoři systému ÚředníNástěnka.cz zpracovali a rozeslali dodavatelům téměř 57 000 veřejných zakázek v celkovém objemu přes 62 miliard korun. Rozčlenění do jednotlivých oborů činností je zpracováno na speciální stránce.

leden 2017

NAFR – národní registr pro sledování faktur

Společnost B2M.CZ, s.r.o., největší poskytovatel poptávkových služeb v ČR a SR, spolu s významných poskytovatelem inkasních služeb, společností LogiCall Česká republika, s.r.o., spustili projekt „NAFR – národní registr pro sledování faktur“. Princip služby spočívá v tom, že klient pouze elektronicky zadá podklady k dlužníkovi a o zbytek se postará NAFR – precizní systém komunikace s dlužníkem a intenzivní práce specialistů zajistí úhradu pohledávky. Žádná procenta, žádné provize, pouze nízký registrační poplatek.

listopad 2016

Napsali o nás

Servery ČTK – Protext, resp. ČeskéNoviny.cz informují v článku „Na veřejné zakázky podnikatelé posílají méně nabídek“ o poklesu průměrného počtu nabídek podávaných podnikateli na jednu veřejnou zakázku. Tuto situaci (a její důsledky) v článku komentuje specialista portálu ÚředníNástěnka.cz.

Odkazy na zmíněné servery je možné najít v sekci „Napsali o nás“.

září 2016

Počet nabídek na veřejné zakázky klesá

Podle poslední zprávy o stavu veřejných zakázek v ČR, kterou vydalo ministerstvo pro místní rozvoj, klesá průměrný počet nabídek podaných na jednu veřejnou zakázku. Tím se zvyšuje šance těch dodavatelů, kteří se soutěží o veřejné zakázky účastní. Využijte svoji šanci, zaregistrujte se na portálu ÚředníNástěnka.cz a získejte veřejné zakázky.

Srpen 2016

Počet zakázek v roce 2016 stále stoupá

Počet zakázek měsíčně zveřejněných v systému ÚředníNástěnka.cz se od začátku letošního roku neustále zvyšuje. Křivka vývoje počtu zveřejněných zakázek je tak v podstatě shodná s trendy předcházejících let. Celkově jsme již v období od ledna do května 2016 zveřejnili téměř 24 000 zakázek.

Červen 2016

Květen – měsíc nových zakázek

ÚředníNástěnka.cz se může stát živou vodou pro váš kvetoucí byznys. Firmy, živnostníci, přijďte si k nám pro nové zakázky – průměrně 13 000 zákazníků čeká na vaši nabídku. Zaregistrujte se jako nový dodavatel ještě dnes!

Květen 2016

ČeskéNoviny.cz a Blesk.cz píší o veřejných zakázkách

Pro ČeskéNoviny a Blesk jsme dodali podklady a okomentovali článek „Zájem firem o menší veřejné zakázky loni vzrostl“. Celý článek je možné si přečíst na ČeskéNoviny.czBlesk.cz.

Březen 2016

Zvyšuje se zájem o pomoc specialisty veřejných zakázek

O tom, že náš specialista veřejných zakázek je pro dodavatele velkým přínosem, svědčí i fakt, že oproti září 2015 se zájem o konzultaci se specialistou zvedl o 60 %. Potřebujete-li poradit s konkrétní veřejnou zakázkou, získat informace či jinak poradit, obraťte se na našeho specialistu.

Únor 2016

Výhodná registrace dodavatelů

V měsíci lednu 2016 nabízíme firmám a živnostníkům, kteří se jako dodavatelé nově zaregistrují do systému ÚředníNástěnka.cz, zvýhodněné registrační podmínky. Informujte se u našich operátorů.

Leden 2016

Rok 2015 přinesl další růst počtu zakázek

Trend růstu počtu zakázek se nezastavil ani v roce 2015. Během letošního roku jsme rozeslali registrovaným dodavatelům systému ÚředníNástěnka.cz téměř 60 000 zakázek, což znamená nárůst asi 20 % oproti roku 2014!

Prosinec 2015

Převažují stavební zakázky

Co se týče celkového počtu zadaných veřejných zakázek, dlouhodobě převažují zakázky z oboru stavebnictví. Tento trend kopíruje i ÚředníNástěnka, kdy v oboru Stavebnictví v současné době registrujeme přes 55 600 zakázek. S velkým odstupem pak následují obory IT, počítače (asi 16 400 zakázek) a Servis (asi 14 400 zakázek).

Listopad 2015

Získávejte veřejné zakázky – není to tak složité

Je zbytečné se obávat složitosti procesu získávání veřejných zakázek. Na ÚředníNástěnce najdete přehledné návody jak získávat informace o zakázkách, co najdete v zadání veřejné zakázky a jak se zapojit do výběrového řízení. Postupujte podle našich doporučení a zvyšte své šance na úspěch.

Říjen 2015

Počet registrovaných dodavatelů roste

ÚředníNástěnka.cz dosáhla v minulých dnech další mety, když byla překročena hranice 8 000 registrovaných dodavatelů. V souvislosti s pokračujícím trendem nárůstu počtu i hodnoty poptávek od veřejných subjektů tedy znatelně roste i zájem dodavatelů o využívání služby ÚředníNástěnka.cz.

Září 2015

Nárůst počtu zakázek v prvním pololetí 2015!

Během prvního pololetí letošního roku jsme registrovaným dodavatelům rozeslali již 29 583 zakázek, což představuje nárůst téměř 30 % oproti první polovině roku 2014. Celková hodnota zakázek činila téměř 32,9 miliard korun, takže bylo dosaženo více než 13 % nárůstu oproti stejnému období roku 2014.

Srpen 2015

ÚředníNástěnka funguje!

Jaké jsou zkušenosti registrovaných dodavatelů projektu ÚředníNástěnka, jak pracují s informacemi o veřejných zakázkách, jak jsou úspěšní při získávání zakázek, v čem vidí výhody služby – podívejte se, díky čemu naši dodavatelé hodnotí ÚředníNástěnku jako výborně fungující službu.

Červenec 2015

Pomůžeme dodavatelům získat veřejné zakázky

Obáváte se účasti ve výběrových řízeních pro jejich složitost? Není třeba, zdarma vám pomůžeme. Pošlete dotaz ke konkrétní veřejné zakázce a náš specialista vám poradí, zajistí informace, pomůže s formalitami.

Červen 2015

Zkušenosti klienta se službou ÚředníNástěnka

Jednatel firmy Ward Co., s.r.o. se s námi podělil o své postřehy a zkušenosti ze spolupráce s ÚředníNástěnkou. Zhlédněte natočené video a zjistěte, proč je firma tak úspěšná při získávání veřejných zakázek.

Květen 2015

První čtvrtletí 2015 – výrazný nárůst počtu zakázek!

V prvních třech měsících letošního roku jsme registrovaným dodavatelům rozeslali 13 056 zakázek, což představuje nárůst téměř 34 % oproti stejnému období roku 2014. Celková hodnota zakázek činila více než 17,7 miliard korun, přičemž bylo dosaženo bez mála 44% nárůstu oproti prvnímu čtvrtletí 2014.

Duben 2015

ÚředníNástěnka.cz v novém

Do ostrého provozu jsme spustili novou vylepšenou verzi portálu ÚředníNástěnka.cz. Modernější vzhled, větší přehlednost a lepší systém ovládání přispívají k rychlejší a snadnější orientaci uživatelů. Přesvědčte se sami.

Leden 2015

Nárůst zakázek o pětinu!

V roce 2014 jsme nalezli a registrovaným uživatelům odeslali rekordní počet veřejných zakázek. Celkem se jednalo o 50.615 zakázek, jejichž souhrnná hodnota převýšila 67 miliard korun. Meziroční nárůst počtu zakázek dosáhl 22 %.

Prosinec 2014

Automatická kontrola nastavení služby pomáhá dodavatelům

Pro registrované uživatele jsme připravili novou funkci Kontrola nastavení profilu, která inteligentně doporučuje optimální nastavení služby ÚředníNástěnka.cz. Výsledkem kontroly je vyšší počet odpovídajících obchodních příležitostí, které dodavatelům zasíláme.

Listopad 2014

Hranice 6.000 zakázek překročena!

V říjnu 2014 jsme poprvé za dobu fungování portálu ÚředníNástěnka.cz překročili hranici 6.000 veřejných zakázek, o kterých jsme naše uživatele informovali. Magickou hranici jsme překonali o 104 zakázek.

Říjen 2014