Ověřeno zákazníky

ÚředníNástěnka.cz je ověřena více než 10 tisíci klienty z České republiky.

Monitoring veřejných zakázek

ÚředníNástěnka.cz denně monitoruje několik tisíc zdrojů veřejných zakázek.

Nové zakázky pro podnikatele

ÚředníNástěnka.cz měsíčně přináší přes 5000 veřejných zakázek.

Registrovaní dodavatelé projektu
ÚředníNástěnka.cz jsou úspěšní

WARD Co., s.r.o.

Úřední Nástěnku využíváme již 1,5 roku a jsme velice spokojeni. Díky vám máme mnohem větší přehled a orientaci v aktuálně vypsaných veřejných zakázkách.

IN OPTIK, s.r.o.

V průběhu trvání spolupráce jsme realizovali již cca 15 zakázek. Veřejných zakázek se nyní díky zapojení do Úřední Nástěnky účastníme daleko častěji.

Jagelavičius Gintaras

Díky projektu ÚředníNástěnka.cz jsme získali 3 – 4 nové zakázky.

INTRACO MICRO, spol. s r.o.

Pokud získáme informaci o zakázce, která odpovídá našemu zaměření, a účastníme se výběrového řízení, daří se nám být velice úspěšní. Zakázku jsme doposud získali v asi 70 % případů.

Za poslední rok jsme díky ÚředníNástěnce
získali 6 hodnotných zakázek

Váš příběh nás zajímá!

Napište nám, jak Vaše firma získává díky ÚředníNástěnce nové zakázky z veřejné sféry, a my Vám pošleme dárek.

Případová studie

ÚředníNástěnka.cz využívají podnikatelé z desítek oborů.
Podívejte se případové studie, které popisují, jak jsou jednotliví registrovaní dodavatelé úspěšní.

Čím se Vaše společnost zabývá?

Jsme menší stavební firma zabývající se především rekonstrukcemi, přestavbami a opravami. Od roku 2007 za sebou máme desítky úspěšně realizovaných projektů.

Jak dlouho s projektem ÚředníNástěnka.cz spolupracujete?

S Úřední Nástěnkou spolupracujeme od dubna 2014.

Jste při získávání zakázek úspěšní?

Veřejnými zakázkami jsme se zabývali již dříve. Díky projektu ÚředníNástěnka.cz jsme získali 3 – 4 nové zakázky.

Prozradíte, jak se zakázkami pracujete?

Účastníme se především menších zakázek. Základem pro nás je poctivá nabídka. Dál se není čeho bát. Všechny zakázky, které jsme realizovali, byly bez problémů.

Co je podle Vás hlavní výhoda?

Vyhovuje nám, že od vás mám vše na jednom místě – v e-mailu. Nemusíme se tak pídit po jednotlivých zakázkách a pouze si vybíráme, na kterou zareagujeme.

Čím se Vaše společnost zabývá?

Společnost K-TOP, s.r.o. se zabývá montážními pracemi v oborech vodoinstalace, topení, plynoinstalace a kanalizace včetně dodávek materiálu. Působíme na území celé České republiky.

Jak dlouho s projektem ÚředníNástěnka.cz spolupracujete?

Službu Úřední nástěnka využíváme asi tři čtvrtě roku.

Jste při získávání zakázek úspěšní?

Výběrových řízení na veřejné zakázky se vlastními silami se účastníme v menší míře. Převážně působíme jako subdodavatel stavebních firem, které realizují nějakou veřejnou či jinou zakázku.

Prozradíte, jak se zakázkami pracujete?

Při zpracovávání nabídek kalkulujeme ceny obvyklé, v určitých případech je možné poskytnout množstevní slevy. Snažíme se klást důraz na kvalitu materiálů a prováděných prací. Při zakázkách z Úřední nástěnky vycházíme z informací, které z ní dostaneme, nicméně i ty si často doplňujeme přímo u zadavatele veřejné zakázky.

Co je podle Vás hlavní výhoda?

Výhodu služby vidíme v tom, že sami nemusíme vyhledávat informace o veřejných zakázkách. Vzhledem ke složitosti a časové náročnosti bychom nejspíše sami ani takové vyhledávání neprováděli, takže vítáme, že informace dostáváme z jednoho zdroje.

Čím se Vaše společnost zabývá?

Společnost WARD Co., s.r.o. poskytuje služby v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární ochrany a ochrany životního prostředí včetně ekologických auditů.

Jak dlouho s projektem ÚředníNástěnka.cz spolupracujete?

Úřední Nástěnku využíváme již 1,5 roku a jsme velice spokojeni. Díky vám máme mnohem větší přehled a orientaci v aktuálně vypsaných veřejných zakázkách.

Jste při získávání zakázek úspěšní?

Za poslední rok jsme se na základě informací od vás účastnili 40 veřejných zakázek. Šest z nich jsme získali, pracujeme tedy s velkou úspěšností.

Prozradíte, jak se zakázkami pracujete?

V první řadě je nezbytné vyhodnotit, zda je pro nás zakázka rentabilní. U zakázek, o které stojíme, si následně od zadavatele vyžádáme dodatečné informace. Nepracujeme tedy pouze s těmi údaji, které zadavatel zveřejní.

Doporučujeme také být u otevírání obálek a nezapomenout na formální náležitosti nabídky.

Co je podle Vás hlavní výhoda?

V minulosti jsme vyzkoušeli 3 – 4 podobné projekty. Na Úřední Nástěnce oceňujeme výborný poměr cena / výkon a to, že okamžitě vidíme vše potřebné – kontakty na zadavatele i veškerou dokumentaci.

Čím se Vaše společnost zabývá?

Oborem činnosti společnosti LB BOHEMIA, s.r.o. je komplexní prodej postelí, a to jak fyzickým, tak i právnickým osobám (tedy např. sociálním zařízením, nemocnicím, ubytovacím zařízením apod.).

Jak dlouho s projektem ÚředníNástěnka.cz spolupracujete?

S Úřední nástěnkou spolupracujeme asi dva roky.

Jste při získávání zakázek úspěšní?

Prostřednictvím informací z Úřední nástěnky jsme se účastnili několika výběrových řízení, přičemž ve třech případech jsme byli úspěšní, tedy získali jsme zakázku.

Prozradíte, jak se zakázkami pracujete?

Při přípravě nabídek je důležité správně vyhodnotit získané informace, dále pak využíváme zdůrazňování kvality našich produktů a servisu. Pokud je produkt opravdu kvalitní, není v našem oboru vždy hlavním rozhodujícím kritériem nejnižší nabídková cena.

Co je podle Vás hlavní výhoda?

Hlavní výhodou je, že nemusíme sami vyhledávat informace v množstvích různých zdrojů. Díky Úřední nástěnce máme všechny informace na jednom místě, šetříme tedy spousty našeho času.

Čím se Vaše společnost zabývá?

Zabýváme se prodejem optických přístrojů – mikroskopů, dalekohledů a zobrazovací techniky včetně záručního servis.

Jak dlouho s projektem ÚředníNástěnka.cz spolupracujete?

Naše spolupráce s Úřední Nástěnkou začala v dubnu 2014. Do té doby jsme se veřejných zakázek účastnili pouze výjimečně.

Jste při získávání zakázek úspěšní?

V průběhu trvání spolupráce jsme realizovali již cca 15 zakázek. Veřejných zakázek se nyní díky zapojení do Úřední Nástěnky účastníme daleko častěji.

Prozradíte, jak se zakázkami pracujete?

Pro vypracování nabídky v našem oboru zcela dostačují informace, které nám poskytujete. Již na základě nich jsme schopni vypracovat relevantní nabídku. Zadávací dokumentace je v tomto ohledu dostatečně konkrétní.

Co je podle Vás hlavní výhoda?

Možnosti služby nám zcela vyhovují. Nemusíme sledovat jednotlivé úřední desky institucí a vše máme na jednom místě a šetříme tak čas.

Čím se Vaše společnost zabývá?

Stěžejní činností společnosti INTRACO MICRO, spol. s r.o. je nákup a prodej mikroskopické techniky a její servis. Kromě toho se rovněž zabýváme prodejem USB kamer a fotoaparátů pro mikroskopy, kamer Dino-Lite vč. českého softwaru, přídavného osvětlení, mikrotomů a dalšího příslušenství (preparáty, preparační soupravy atd.).

Jak dlouho s projektem ÚředníNástěnka.cz spolupracujete?

Službu Úřední nástěnka využíváme asi jeden rok.

Jste při získávání zakázek úspěšní?

Pokud získáme informaci o zakázce, která odpovídá našemu zaměření, a účastníme se výběrového řízení, daří se nám být velice úspěšní. Zakázku jsme doposud získali v asi 70 % případů.

Prozradíte, jak se zakázkami pracujete?

Hlavním zadavatelem zakázek v našem oboru jsou školy, proto u veřejných zakázek, u kterých jsme se účastnili výběrového řízení, rozhodovala téměř vždy nejnižší nabídková cena. Snažíme se tedy sestavovat nabídky s ohledem na tuto skutečnost. Pokud se však jeví, že by cena byla pro nás nerentabilní nebo že bychom s ohledem na cenu byli nuceni dodat zboží nižší kvality, výběrového řízení se neúčastníme. Za dobu našeho působení na trhu od roku 1991 jsme získali určité renomé, které si chceme i nadále za každou cenu udržet.

Samozřejmě nezbytným předpokladem úspěchu je také nutnost mít v naprostém pořádku veškerou požadovanou dokumentaci k výběrovému řízení.

Co je podle Vás hlavní výhoda?

Díky Úřední nástěnce se jednoduše dovídáme o zakázkách, o kterých bychom se jinak možná nedozvěděli. Informace zde dostáváme přehledně a na jednom místě, nemusíme sami věnovat čas sledováním mnoha webů, portálů a dalších zdrojů, což v podstatě ani není možné.

Stále více zakázek

Registrovaným dodavatelům přinášíme stále více podlimitních veřejných zakázek a zakázek malého rozsahu. Meziroční růst jejich počtu dosahuje desítek procent.

ÚředníNástěnka.cz v číslech

  • Celkem 326 311 zakázek.
  • Za poslední měsíc 4 427 veřejných zakázek.
  • Průměrná hodnota zakázky 1 169 510 Kč.